چطور ذهنیت ثروتمند داشته باشیم؟

ذهنیت ثروتمند روشی است برای تفکر که به طرز چشمگیری شانس شما را برای جلوه دادن پول در زندگی بهبود می بخشد.

ذهنیت ثروتمند بر اینکه فرصت هایی را که متوجه می شوید، می گیرید یا نادیده می گیرید تأثیر می گذارد. این روی تصمیماتی که می گیرید تأثیر می گذارد. و حتی بر افرادی که با آنها معاشرت می کنید نیز تأثیر می گذارد (که تأثیر زیادی در توانایی شما برای پول درآوردن دارند).

وضعیت مالی و ثروت شخصی شما با نگاه شما به جهان و آنچه در ذهن شما می گذرد ارتباط دارد. افراد ثروتمند به دلیل طرز فکرشان ثروت جمع می کنند. اکثر افراد فقیر به دلیل طرز فکر آنها فقیر می مانند. این واقعیتی است که آزمایش بسیاری از مطالعات را پشت سر گذاشته است.

خوشبختانه همه ما می توانیم این الگوهای فکری را یاد بگیریم. 11 راه اصلی وجود دارد که افراد ثروتمند و فقیر بسیار متفاوت از یکدیگر فکر می کنند. با درک هر یک از آنها، می توانید تمام فقیر اندیشی ها را از زندگی خود ریشه یابی کنید و الگوهای فکری خود را به روشی متمرکز کنید که ثروت مورد نظر شما را به ارمغان بیاورد.

ذهنیت افراد ثروتمند چگونه است؟

افراد ثروتمند و افراد فقیر بدیهی است که از بسیاری جهات جسمی (سبک زندگی) با یکدیگر متفاوت هستند. اندازه و موقعیت خانه های آنها، تعطیلات و تفریحات عجیب غریب، محافل اجتماعی آنها و غیره افراد ثروتمند بیشتر و افراد فقیر کمتر. افراد ثروتمند به احتمال زیاد مشاغلی که از آن لذت می برند را دارند و افراد فقیر نیز به طور شغلی متعدد بدون تکمیل کار می کنند.

اما شاید جالبترین چیز برای ما این باشد که بدانیم چگونه یا چرا برخی از افراد ثروتمند می شوند و عده ای دیگر فقیر هستند. افراد ثروتمند چگونه فکر می کنند و چگونه عمل می کنند و چه درسی می توانید از آنها بگیرید تا مطمئن شوید به مسیری که ترجیح می دهید بروید می روید؟ چگونه می توانید ذهنیت میلیونر را در ذهن خود جای دهید؟

چندین مطالعه انجام شده در مورد انباشت یا از بین رفتن ثروت به این نتیجه رسیده اند که در واقع عناصری وجود دارند که تأثیر مستقیمی بر نتیجه ثروت بدست آمده دارند. موارد خاصی می تواند منجر به از دست دادن ثروت و رفاه کسی شود و این چیزی بیشتر از این است که افراد ثروتمند فکر می کنند.

رسانه ها پر از داستان افرادی است که با هیچ چیز و از صفر شروع می کنند و در نهایت به طرز افسانه ای ثروتمند می شوند. اما به همان اندازه داستانهای بی شماری از افراد ثروتمند زیادی به ما ارائه شده است که در نهایت به طرز فاجعه باری شکست خوردند. در حقیقت، به نظر می رسد این روزها موارد زیادی وجود دارد!

چطور ممکن است شخصی که میلیون ها دلار در حساب بانکی خود دارد بدهکار شود در حالی که سایر افراد با دستمزد متوسط ​​​​در واقع کاملاً خوب مدیریت می کنند، همه هزینه های خود را تأمین می کنند و هرگز بدهکار نمی شوند؟ به نظر می رسد این نشان می دهد چیزی در مورد این دو نفر وجود دارد که آنها متفاوت انجام می دهند.

به همین ترتیب، چگونه برخی از افراد از خانواده های فقیر و تحصیل نکرده می توانند ثروت هنگفتی جمع کنند، در حالی که برخی از افراد طبقه متوسط ​​با تحصیلات دانشگاهی هرگز موفق نمی شوند از طبقه متوسط ​​بالاتر بروند؟ همچنین به نظر می رسد این نشان می دهد که چیزی درباره آن افراد اساساً متفاوت است. شاید اینکه افراد ثروتمند چه فکری می کنند و چطور عمل می کنند تاثیری داشته باشد؟

ذهنیت ثروتمند شما را رشد می دهد

آیا پول می تواند از شانس بدست آید؟

آیا ممکن است آن دسته از افرادی که ثروت عظیمی به دست می آورند خوش شانس باشند، در حالی که کسانی که ثروت خود را از دست می دهند بدشانس هستند؟

این توضیح قطعی نیست، زیرا روانشناسی به ما نشان داده است که شانس، به صورت تصادفی خوب یا ناخوشایند وجود ندارد. شانس خود ساخته است.

بنابراین حتی اگر شانس مسئول باشد، آن افراد خودشان آن شانس را ایجاد کردند. شاید چگونگی تفکر افراد ثروتمند در مورد شانس در مقابل چگونگی فکر افراد فقیر، یک سرنخ باشد.

شاید برخی از افراد به دلیل اینکه مرزهای اخلاقی محدود تری دارند ثروتمند می شوند؟

آیا ممکن است تفاوت وجود داشته باشد زیرا برخی از افراد تمایل بیشتری به انجام “کارهای نفرت انگیز” برای صعود از نردبان ثروت دارند، در حالی که افراد دیگر به اخلاق خود پایبند هستند و حاضر نیستند “آنچه را که لازم است انجام دهند”؟

آیا بنابراین می توان ذهنیت میلیونر را با داشتن تمایل بیشتر برای “عبور از آن مرز” در ارتباط دانست؟

اگرچه به نظر می رسد این یک روش عالی برای توجیه آن باشد، اما این درست نیست. از نظر آماری، اکثریت افراد ثروتمند از خطوط اخلاقی خود عبور نکردند تا به جایی که هستند برسند، حتی اگر می دانیم که تعداد کمی از آنها موفق شدند و بسیاری از فقرا هستند که بسیار مایلند “آنچه لازم است را انجام دهند”، اما هنوز فقیر هستند.

پس چه چیزی می تواند افراد ثروتمند را از هم متمایز کند؟ چگونگی تفکر یا عملکرد افراد: باعث فقر خودتان می شود.

فکر کردن “زندگی ناعادلانه است” دلیل بسیاری از فقر است.

شما احتمالاً در این زمان یا زمان دیگر احساس کرده اید که زندگی واقعاً ناعادلانه است.

شما فوق العاده سخت کار می کنید، هزاران بار تلاش می کنید و با دیگران صادقانه رفتار می کنید. هنوز درآمد شما حتی به اندازه کافی نیست که بخواهید وسایل لوکسی را که شایسته خودتان هست بخرید. با این حال به نظر می رسد بسیاری دیگر هستند که حتی یک قطره عرق نمی ریزند، اما با این وجود آنها در تجمل غرق می شوند.

ذهنیت ثروتمند چیست که آنها را از کسانی که ذهنیت فقیر دارند متفاوت می کند؟

آیا هرگز احساس می کنید زندگی علیه شما توطئه کرده است و شما فقط برای رنج و زحمت به دنیا آمده اید؟ که سرنوشت شما فقر است؟

اگر فکر می کنید که هرگز از ذهن شما عبور نمی کند، می توانم همین حالا به شما بگویم که این بخشی از مشکل است. زندگی برابر نیست، این مورد اختلاف است و این برای هیچ کس منصفانه نیست.

کسانی که در زندگی موفق شده اند (کسانی که تفکر میلیونی دارند) زندگی ناعادلانه ای را ناسازگار کرده اند و آن را به دام انداختند!

ذهنیت “زندگی ناعادلانه است” فقط باعث می شود شما یک قربانی شوید و ذهنیت قربانی به این معنی است که شما همیشه در همان جایی که هستید باقی خواهید ماند.

اکثر ما آنقدر در مورد چگونگی کار دنیا آگاه هستیم که نمی توانیم ببینیم چگونه کار می کند. اما روبرو شدن با این واقعیت، کلید گشودن قفل زندگی رویایی شماست. آرزوها و خواسته های شما. این همان چیزی است که افراد ثروتمند می دانند، می پذیرند و با آن کار می کنند.

طرز فکر فقیر در پایین نگه داشتن شما کمک می کند.

افکار بالا به معنای “تفکر فرد فقیر” است. اگر درک درستی از نحوه کار ذهن خالق خود و نحوه عملکرد قانون جذب داشته باشید، احتمالاً نیازی نیست که برای شما توضیح دهم: شما در تولید فقر خود کمک می کنید. قطعا این مطالب شما را شوکه کرده است.

برخی از افراد زندگی را ضعیف آغاز می کنند، زیرا شما نمی توانید محل تولد خود را انتخاب کنید. بله، زندگی ناعادلانه است. اما افرادی که فقیر می مانند این کار را تا حد زیادی از طریق تفکر و انتخاب خود انجام می دهند.

منظور من این نیست که توهین به شما باشد و من قربانی نیستم. همه ما می دانیم که شرایطی وجود دارد که در زندگی با آن روبرو می شویم و از کنترل ما خارج است و این شرایط می تواند مثبت یا منفی باشد. آنها می توانند ما را بلند کنند یا زمین بزنند. اما آنچه با این شرایط انجام می دهیم تحت کنترل ماست. شما می توانید در قرعه کشی برنده شوید و همچنان همه پول را هدر دهید. یا می توانید در یک بحران مالی تمام پول خود را از دست دهید و بعداً همچنان ثروتمند شوید.

بنابراین بله، شما می توانید فقر خود را ایجاد کنید، اما شما همچنین می توانید ثروت خود را ایجاد کنید و همه چیز از ذهن شما شروع می شود.

وقتی می فهمید و واقعاً اعتقاد دارید که سرنوشت خودتان هستید و وقتی تصدیق می کنید که زندگی خود را کاملاً کنترل می کنید، سپس ذهنیت یک فرد ثروتمند را دارید.

پس شما یک قدم به بدست آوردن پول و ثروت مورد نظر خود نزدیک هستید!

شما به راحتی می توانید با ذهنیت مثبت و افزایش مهارت های خودتان به درآمد های چند صد میلیونی برسید و محمدرضا سلطانی، بیزینس کوچ حرفه ای هم در این مسیر کنار شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید